“Cu privire la informatiile aparute in presa referitoare la disparitia unor sume de bani din conturile unor clienti ai Credit Europe Bank Sucursala Brasov, va aducem la cunostinta ca in urma sesizarilor primite din partea unor clienti ai sucursalei, in data de 30 iulie, am demarat o ancheta interna pentru investigarea plangerilor”, se arata intr-un comunicat al CEB.
Totodata, banca a sesizat, la 5 august, Parchetul de pe langa Judecatoria Brasov pentru demararea cercetarilor.
“Cazul este investigat in acest moment de catre DIICOT. Pentru a nu periclita rezultatele anchetei desfasurate de organele de cercetare penala, nu putem da mai multe informatii despre caz (…). In functie de rezultatele verificarilor, vom intreprinde demersurile necesare, astfel incat, in limitele impuse de lege, sa nu fie pagubit niciun client caruia legea ii da dreptate”, se mai spune in comunicat.
Pana in prezent, unsprezece clienti ai bancii au sesizat Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Brasov ca le-au disparut banii din conturi, cele mai mari sume retrase din conturile unor persoane fiind de 204.000 de lei si 73.000 de euro.
sursa: www.mediafax.ro