Prin O.U.G. nr. 3/2009 s-au adus modificari si completari unor acte normative referitoare la organizarea si functionarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului

Actele normative vizate sunt:

– art. 1 si 2 din O.G. nr. 32/1998 privind organizarea cabinetului demnitarului din administratia publica centrala

– art. 12, art. 19 si Anexa din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata

– art. 3 din O.U.G. nr. 292/2000 pentru stabilirea unor masuri privind reorganizarea si functionarea Secretariatului General al Guvernului

– art. 6 si 7 din O.U.G. nr. 133/2006 privind înfiintarea, organizarea si functionarea Departamentului pentru Afaceri Europene în subordinea primului-ministru

– art. 18 din O.U.G. nr. 24/2007 privind stabilirea unor masuri de reorganizare în cadrul administratiei publice centrale

– art. 1, 2, 20 si 31 din O.U.G. nr. 25/2007 privind stabilirea unor masuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului

Prevederile Ordonantei mai vizeaza Departamentul de Control al Guvernului si Departamentul pentru Lupta Antifrauda.

Totodata, pe data intrarii în vigoare a ordonantei de urgenta, O.U.G. nr. 49/2005 privind stabilirea unor masuri de reorganizare în cadrul administratiei publice centrale se abroga.