Publicata in M. Of. 294/2011, Hotararea 5/2011 modifica si completeaza Regulamentul de organizare si functionare a Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, aprobat prin Hotararea Biroului permanent al Senatului nr. 16/2005. Articole care au suferit modificari: „Anexa –  Art. 13 , Art. 131 , Art. 132 , Art. 15 , Art. 17 , Art. 39 si „Structura organizatorica”

Va prezentam modificarile din Regulament, actalizate/consolidate, asa cum pot fi acestea vizualizate in Biblioteca legislativa online Legalis 2.0:

Timp de 14 zile puteti testa GRATUIT tot continutul Bibliotecii Legislative Legalis 2.0. Legislatie consolidata, Jurisprudenta romaneasca si europeana, Doctrina, Reviste online, Bibliografie

AnexaArt. 13

Abrogat.

modificat de
Hotărâre nr. 5/2011 – privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 16/2005 din 18 aprilie 2011, M. Of. 294/2011 ;

Hotărâre nr. 2/2009 – privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din 21 aprilie 2009, M. Of. 277/2009 ;

„Art. 131

În activitatea de efectuare a controalelor prealabile şi a investigaţiilor, Serviciul control operatori exercită următoarele atribuţii:

a) elaborează şi propune spre aprobare procedura de efectuare a investigaţiilor şi a controalelor prealabile;

b) primeşte şi asigură soluţionarea lucrărilor repartizate;

c) propune şi efectuează controale prealabile şi investigaţii la operatorii de date cu caracter personal, în condiţiile legii;

c1) propune măsurile ce se impun ca urmare a efectuării controalelor prealabile şi investigaţiilor şi urmăreşte ducerea la îndeplinire a acestora;

d) elaborează documentaţia de aplicare a măsurilor obligatorii prevăzute de lege, ca urmare a efectuării controalelor prealabile şi a investigaţiilor, şi urmăreşte ducerea la îndeplinire a acestora de către operatorii de date cu caracter personal;

d) elaborează proiectele recomandărilor şi deciziilor de aplicare a măsurilor obligatorii prevăzute de lege, ca urmare a efectuării controalelor prealabile şi a investigaţiilor, urmărind ducerea la îndeplinire a acestora de către operatorii de date cu caracter personal;

e) ţine evidenţa sancţiunilor aplicate operatorilor de date cu caracter personal;

e1) întocmeşte şi transmite documentele pentru punerea în executare a amenzilor aplicate ca urmare a efectuării controalelor prealabile şi a investigaţiilor, în condiţiile legii;

f) ţine evidenţa corespondenţei repartizate şi a celei întocmite în cadrul serviciului;

g) efectuează propuneri pentru îmbunătăţirea informaţiilor din secţiunile corespunzătoare ale website-ului Autorităţii;

h) exercită orice alte atribuţii stabilite de preşedinte, potrivit legii.

modificat de
Hotărâre nr. 5/2011 – privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 16/2005 din 18 aprilie 2011, M. Of. 294/2011 ;

Hotărâre nr. 2/2009 – privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din 21 aprilie 2009, M. Of. 277/2009 ;

„Art. 132

În activitatea de soluţionare a plângerilor, sesizărilor şi cererilor, Serviciul plângeri exercită următoarele atribuţii:

În activitatea de soluţionare a plângerilor, sesizărilor şi cererilor, Biroul plângeri exercită următoarele atribuţii:

a) elaborează şi propune spre aprobare procedura de soluţionare a plângerilor, sesizărilor şi cererilor;

b) primeşte şi asigură soluţionarea lucrărilor repartizate;

c) examinează plângerile, sesizările şi cererile adresate Autorităţii şi propune modalitatea de soluţionare a acestora conform procedurii aprobate;

d) participă la efectuarea investigaţiilor propuse pentru soluţionarea plângerilor, sesizărilor şi cererilor;

d) poate participa la efectuarea investigaţiilor propuse pentru soluţionarea plângerilor şi sesizărilor, pe baza împuternicirii primite;

e) propune măsurile ce se impun ca urmare a efectuării investigaţiilor şi urmăreşte ducerea la îndeplinire a acestora;

e1) elaborează proiectele recomandărilor şi deciziilor de aplicare a măsurilor obligatorii prevăzute de lege, ca urmare a efectuării investigaţiilor pentru soluţionarea plângerilor şi sesizărilor, urmărind ducerea la îndeplinire a acestora de către operatorii de date cu caracter personal;

f) ţine evidenţa sancţiunilor aplicate operatorilor de date cu caracter personal;

g) efectuează propuneri pentru îmbunătăţirea informaţiilor din secţiunile corespunzătoare ale website-ului Autorităţii;

h) ţine evidenţa corespondenţei repartizate şi a celei întocmite;

i) exercită orice alte atribuţii stabilite de preşedinte, potrivit legii.

modificat de
Hotărâre nr. 5/2011 – privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 16/2005 din 18 aprilie 2011, M. Of. 294/2011 ;

Hotărâre nr. 2/2009 – privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din 21 aprilie 2009, M. Of. 277/2009 ;

„Art. 15

În activitatea de relaţii internaţionale, Serviciul relaţii internaţionale exercită următoarele atribuţii:

În activitatea de relaţii internaţionale, Biroul relaţii internaţionale exercită următoarele atribuţii:

a) primeşte şi asigură soluţionarea lucrărilor repartizate;

b) organizează activitatea de relaţii externe şi asigură cooperarea Autorităţii cu cele similare din străinătate, potrivit procedurilor de lucru aprobate;

c) participă la grupurile şi subgrupurile de lucru de pe lângă Comisia Europeană, Consiliul Uniunii Europene, Consiliul Europei, la care autorităţile de protecţia datelor personale au statut de membru sau observator, în colaborare cu compartimentele de specialitate, după caz;

d) participă la reuniunile autorităţilor comune de control, precum şi la acţiunile întreprinse de acestea, după caz;

e) participă la conferinţe internaţionale şi alte reuniuni ale specialiştilor în domeniul protecţiei datelor;

f) transmite compartimentelor de specialitate opiniile Grupului de lucru art. 29 şi urmăreşte publicarea acestora pe website-ul Autorităţii;

g) pregăteşte vizitele delegaţiilor externe la sediul Autorităţii;

h) examinează materialele primite de la Grupul de lucru art. 29 şi transmite electronic punctul de vedere al Autorităţii în cadrul procedurii scrise de vot;

i) ţine evidenţa corespondenţei repartizate şi a celei întocmite în cadrul serviciului;

j) exercită orice alte atribuţii stabilite de preşedinte, potrivit legii.

modificat de
Hotărâre nr. 5/2011 – privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 16/2005 din 18 aprilie 2011, M. Of. 294/2011 ;

Hotărâre nr. 2/2009 – privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din 21 aprilie 2009, M. Of. 277/2009 ;

Art. 17

Serviciul economic îndeplineşte, în principal, următoarele atribuţii:

a) asigură coordonarea activităţii economico-financiare, achiziţii, resurse umane, protecţia muncii, administrativ şi a celorlalte activităţi specifice stabilite prin legi speciale;

b) întocmeşte proiectul bugetului anual al Autorităţii şi urmăreşte ca acesta să fie inclus în proiectul bugetului de stat, potrivit legii;

c) organizează gestionarea bugetului şi a patrimoniului şi ia măsuri pentru asigurarea integrităţii acestuia;

d) asigură fondurile necesare pentru desfăşurarea activităţii Autorităţii;

e) asigură organizarea şi conducerea contabilităţii, potrivit legii;

f) organizează activitatea de control financiar preventiv privind modul de utilizare a resurselor financiare aprobate;

g) întocmeşte statele de plată privind drepturile salariale cuvenite personalului, precum şi situaţiile privind plata acestor drepturi;

h) calculează deconturile de deplasare a personalului;

i) organizează, derulează şi gestionează procedurile de achiziţii publice, potrivit legii;

j) întocmeşte proiectele contractelor pentru asigurarea utilităţilor şi a contractelor de achiziţii publice şi asigură executarea acestora, potrivit legii;

k) asigură organizarea şi exploatarea sistemelor informatice existente, precum şi întreţinerea tehnică şi dezvoltarea reţelei de echipamente;

l) organizează activitatea de dotare, de întreţinere a sediului instituţiei şi a bunurilor sale şi stabileşte măsuri pentru folosirea şi paza acestora;

m) întocmeşte situaţiile financiar-contabile, potrivit reglementărilor legale;

n) stabileşte valoarea de inventar a cărţilor primite gratuit şi o supune spre aprobare conducerii;

o) realizează inventarierea generală a patrimoniului instituţiei, potrivit legii;

p) asigură activitatea de protecţie, de securitate a muncii, precum şi de prevenire şi stingere a incendiilor;

q) organizează activitatea de arhivă, potrivit legii;

r) aplică legislaţia în domeniul activităţii de personal şi prevederile legale cu privire la sistemul de salarizare;

s) întocmeşte statul de funcţii şi îl prezintă spre aprobare conducerii Autorităţii;

ş) răspunde de organizarea şi desfăşurarea examenelor şi a concursurilor pentru încadrarea şi promovarea personalului;

t) întocmeşte actele necesare la angajarea, promovarea, sancţionarea, acordarea drepturilor salariale, modificarea sau la încetarea raporturilor juridice de muncă, potrivit legii;

ţ) ţine evidenţa şi completează dosarele profesionale şi carnetele de muncă ale personalului Autorităţii, în condiţiile legii;

u) întocmeşte registrul de evidenţă al personalului Autorităţii, întocmeşte lucrările privind evidenţa şi mişcarea personalului, eliberează şi vizează legitimaţiile de serviciu pentru personalul Autorităţii;

v) coordonează activitatea de evaluare a personalului Autorităţii;

w) ţine evidenţa concediilor de odihnă şi a altor concedii ale personalului Autorităţii;

x) programează şi organizează perfecţionarea profesională a personalului Autorităţii;

y) ţine evidenţa corespondenţei repartizate şi a celei întocmite în cadrul serviciului;

z) exercită orice alte atribuţii stabilite de preşedinte, potrivit legii.

modificat de
Hotărâre nr. 5/2011 – privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 16/2005 din 18 aprilie 2011, M. Of. 294/2011 ;

Art. 39

Sediul Autorităţii este în municipiul Bucureşti.

modificat de
Hotărâre nr. 5/2011 – privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 16/2005 din 18 aprilie 2011, M. Of. 294/2011 ;

Hotărâre nr. 2/2009 – privind modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din 21 aprilie 2009, M. Of. 277/2009 ;

Timp de 14 zile puteti testa GRATUIT tot continutul Bibliotecii Legislative Legalis 2.0. Legislatie consolidata, Jurisprudenta romaneasca si europeana, Doctrina, Reviste online, Bibliografie