Aveti probleme cu semnalul sau cu alte servicii, primiti oferte inselatoare de tip phishing prin SMS? Pana de Paste, la reclamatii raspund direct managerii companiei de telefonie mobila. Zilele acestea, managerii Orange Romania „coboara din turnurile lor de fildes” si vor discuta cu clientii atat la call-center, cat si in Orange Shopuri. Cei care doresc sa rezolve problemele legate de abonamente, fie ca sunt reclamatii, fie ca vor informatii sau schimbari de plan tarifar, pot suna sau ii pot cauta pana de Paste pe sefii companiei.

Andreea Popescu, directorul serviciului cu clientii, este una dintre persoanele cu care va puteti rezolva problemele abonamentului. „Ne-am gandit sa reluam aceasta practica pentru a fi mai aproape de clienti. Mai ales acum, in apropierea Pastelui, dorim sa ne sustinem clientii cu orice informatie si sa le uram Sarbatori fericite!”, ne-a declarat directorul din Orange Romania. Intr-un sediu din Pipera, peste 500 de angajati stau relaxati, dau indicatii si le raspund clientilor. Sunt momente in care este nevoie si de nervi de otel pentru a nu ceda in fata unui client care nu se mai opreste din „urari de bine” la adresa lor, dar si a companiei.

Sursa: www.evz.ro