În vederea obținerii acreditării furnizorii vor depune la agențiile pentru ocuparea forței de muncă județene, respectiv a municipiului București, o cerere însoțită de următoarele:
A. documente care dovedesc înregistrarea:
a) autorizația pentru desfășurarea de activități independente, în original și în copie;
b) certificatul de înmatriculare emis de oficiul registrului comerțului sau, după caz, de înregistrare în Registrul asociațiilor și fundațiilor, în original și în copie;
B. actul constitutiv din care să rezulte că obiectul de activitate cuprinde serviciul pentru care solicită acreditarea;
C. documente care atestă eligibilitatea:
a) acte din care să rezulte că nu s-au operat cereri privind înscrierea de mențiuni referitoare la existența unei hotărâri judecătorești definitive pentru săvârșirea de infracțiuni în legătură cu activitatea pe care o desfășoară, punerea sub interdicție, instituirea curatelei, declararea stării de faliment ori lichidării, cedarea contractului în favoarea altei persoane juridice sau existența unei hotărâri judecătorești definitive în defavoarea sa privind litigii contractuale;
b) dovadă privind bonitatea, eliberată de banca la care furnizorul are deschis contul;
c) certificate constatatoare privind îndeplinirea obligațiilor exigibile de plată a impozitelor și taxelor către bugetul de stat, inclusiv către bugetele locale, precum și a contribuției la bugetul asigurărilor sociale de stat, la bugetul asigurărilor pentru șomaj și la Fondul asigurărilor sociale de sănătate;
D. documente care dovedesc capacitatea tehnică și managerială:
a) documente care atestă situația juridică a spațiului în care prestează serviciul pentru care solicită acreditarea;
b) declarație care conține informații privind dotările specifice, echipamentul tehnic și alte mijloace fixe pe care se angajează să le utilizeze pentru realizarea serviciului pentru care solicită acreditarea;
c) declarație care conține informații privind descrierea serviciului oferit, respectiv modul de organizare și obiectivele stabilite, grupurile-țintă, asigurarea cu personal de specialitate;
d) prezentarea activității desfășurate până la solicitarea acreditării, a proiectelor la care au participat, a rezultatelor obținute și a unei recomandări din partea beneficiarilor sau clienților;
e) documente care atestă studiile de specialitate efectuate – diploma de studii;
f) documente care atestă experiența în domeniul serviciului pentru care se solicită acreditarea – curriculum vitae și, după caz, recomandare de la ultimul loc de muncă;
E. dovada achitării taxei de acreditare.