Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Autoritatea finanțatoare Centrul de Cultură și Artă al Județului Sălaj, Piața 1 Decembrie 1918 nr. 11, telefon/fax: 0260.612.870, cod fiscal: 27471271, e-mail: caietesilvane@yahoo.com, în baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general, cu modificările și completările ulterioare, face cunoscută intenția de a atribui contracte de finanțare nerambursabilă pentru anul de execuție financiară 2018.
Documentațiile de referință, de solicitare a finanțării nerambursabile, se pun la dispoziție pentru consultare pe site-ul instituției: www.culturasalaj.ro.
Aplicanții vor depune documentele de solicitare a finanțării nerambursabile conform Ghidului Solicitanților pentru acordarea de finanțări nerambursabile pentru programe/proiecte și acțiuni culturale de interes general, la secretariatul Centrului de Cultură și Artă al Județului Sălaj, Piața 1 Decembrie 1918 nr. 11, Zalău, județul Sălaj.
Termenul limită de depunere a propunerilor de proiecte este 13 aprilie 2018, ora 13.00.
Selecția și evaluarea proiectelor vor avea loc în perioada 16.04.2018 - 25.04.2018.
Termenul de implementare/derulare a proiectelor: 01.05.2018-15.12.2018.
Selecția și evaluarea proiectelor depuse în vederea finanțării nerambursabile se realizează de către comisiile de evaluare, lista finală a câștigătorilor urmând a fi aprobată prin Hotărârea Consiliului de Administrație al Centrului de Cultură și Artă al Județului Sălaj.
(8/216.174)
★
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Oraș Sângeorgiu de Pădure, cod fiscal: 4375895, adresa: Str. Livezilor nr. 6, Sângeorgiu de Pădure, județul Mureș, cod poștal: 547535, telefon: 0265.578.226, fax: 0265.580.357, adresă de e-mail: sgpadure@cjmures.ro, anunță acordarea de finanțări nerambursabile din fondurile bugetului local în anul fiscal 2018 pentru proiecte sociale, culturale, protecția mediului, tineret și sport, activități nonprofit de interes local.
2. Reglementări legale: Legea nr. 350/2005, actualizată, privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general, Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice, Legea nr. 215/2001, a administrației publice locale, Legea nr. 69/2000, legea educației și a sportului, Legea nr. 186/2003 privind susținerea și promovarea culturii, O.G. nr. 51/1998 privind îmbunătățirea sistemului de finanțare a programelor și proiectelor culturale, O.A.N. nr. 130/2006 pentru sport, Hotărârea Consiliului Local nr. 6 din 02.02.2018, privind bugetul de venituri și cheltuieli al Orașului Sângeorgiu de Pădure pe anul 2018 și Regulamentul pentru regimul finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activități nonprofit de interes local.
3. Solicitanții pot fi: asociațiile înregistrate legal, constituite conform legii, care își desfășoară activitatea în localitatea Sângeorgiu de Pădure, sau înregistrate în alte județe, dacă au filiale active, legal constituite în localitatea Sângeorgiu de Pădure și dacă proiectul propus vizează activități eligibile care se vor desfășura în orașul Sângeorgiu de Pădure respectând Regulamentul privind regimul finanțările nerambursabile alocate de la bugetul local al Orașului Sângeorgiu de Pădure alocate pentru activități nonprofit de interes local. Vor fi analizate numai propunerile de proiecte depuse în termenul stabilit prin anunțul de participare și întocmite în conformitate cu documentația pentru elaborarea și prezentarea proiectului prevăzută în regulamentul anterior menționat.
4. Bugetul programului: total valoare proiecte 140.000 lei, din care:
Proiecte sociale, culturale, protecția mediului, tineret: 85.000 lei;
Proiect sport: 55.000 lei.
Finanțarea asigurată de Oraș Sângeorgiu de Pădure va fi de maximum 90% din bugetul total al proiectului, restul de minim 10% din valoarea totală a proiectului va fi suportat de solicitant.
5. Data-limită pentru depunerea ofertelor de proiecte: 15.03.2018, ora 14.00.
Autoritatea finanțatoare Oraș Sângeorgiu de Pădure reduce termenul de depunere a proiectelor de la 30 de zile la 15 zile, conform art. 20, alin. 2 din Legea nr. 350/2005, cu scopul accelerării procedurii de selecție fundamentat pe necesitatea demarării proiectelor care ar aduce prejudicii persoanelor fizice și juridice, care solicită finanțarea.
6. Adresa la care se depun ofertele în plic sigilat: Oraș Sângeorgiu de Pădure, cod fiscal: 4375895, adresa: Str. Livezilor nr. 6, Sângeorgiu de Pădure, județul Mureș, cod poștal: 547535, telefon: 0265.578.226, fax: 0265.580.357, adresă de e-mail: sgpadure@cjmures.ro.
7. Perioada de selecție și evaluare a proiectelor: 16.03.2018-19.03.2018.
8. Documentația de solicitare a finanțării va fi întocmită conform „Regulamentului privind regimul finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local al Orașului Sângeorgiu de Pădure alocate pentru activități nonprofit de interes local” și se va depune într-un singur exemplar (original) în format scris, la registratura Consiliului Orașului Sângeorgiu de Pădure, Str. Livezilor nr. 6, precum și în format electronic pe CD sau DVD.
9. Documentația pentru elaborarea, prezentarea proiectului, prevăzută în regulament și informații suplimentare se pot obține de pe pagina web: www.sgpadure.ro.
10. Decontarea cheltuielilor în limita finanțării aprobate se va efectua numai pentru activitățile realizate și cuprinse într-un raport de activitate intermedial/final cu documente justificative în copie certificată cu ștampila conform cu originalul și semnătura solicitantului.
11. Soluționarea contestațiilor depuse se va face de către Comisia de soluționare a contestațiilor proiectelor cu finanțări nerambursabile.
Informații suplimentare pot fi obținute la telefon: 0265.578.226.
(9/216.167)
★
Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: U.A.T. Târgu Secuiesc, Piața Gabor Aron nr. 24, Târgu Secuiesc, județul Covasna, telefon 0267/361974, fax 0267/361652, e-mail: posta@bokortibor.ro.
Municipiul Târgu Secuiesc invită persoanele fizice și juridice fără scop patrimonial, respectiv asociațiile și fundațiile constituite conform legii care îndeplinesc condițiile prevăzute de Legea nr. 350/2005, să depună oferta în scopul atribuirii contractelor de finanțare nerambursabilă, pentru domeniile: cultură, sport.
1. Procedura aplicată pentru atribuirea contractelor de finanțare nerambursabilă a proiectelor din domeniile cultură, sport pe anul 2018 este prevăzută de art. 6 din Legea nr. 350/2005, privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general.
2. Sursa de finanțare a contractului și valoarea: buget local al Municipiului Târgu Secuiesc, valoarea 260.000 lei.
3. Durata proiectelor: până în 21.12.2018.
4. Data-limită pentru depunerea propunerilor de proiect: 30.03.2018, ora 14.00.
5. Adresa la care trebuie depuse propunerile de proiect: Biroul de relații cu publicul al Primăriei Târgu Secuiesc, loc. Târgu Secuiesc, Piața Gabor Aron nr. 24, județul Covasna.
6. Selecția și evaluarea proiectelor în vederea obținerii finanțării nerambursabile se vor face de către comisia de evaluare, în data de 15.04.2018, de la ora 10.00 pentru semestrul I, iar pentru semestrul II la data de 04.09.2018, de la ora 10.00.
(10/216.168)
★
Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orașul Jimbolia, str. T. Vladimirescu nr. 81, Jimbolia, județul Timiș, telefon 0256/360770, fax 0256/360784, e-mail: secretariat@jimbolia.ro.
Anunț de participare la selecția publică de proiecte de interes public local pentru acordarea finanțărilor nerambursabile de la bugetul general al orașului Jimbolia pe anul 2018:
1. Autoritatea Contractantă: Orașul Jimbolia, cu sediul în orașul Jimbolia, str. T. Vladimirescu nr. 81, județul Timiș, codul poștal 305400, telefon/fax: 0256/360.770; 360.784, cod de înregistrare fiscală: 2502763, e-mail: secretariat@jimbolia.ro.
2. Reglementări legale privind acordarea de finanțare nerambursabilă: Legea nr. 350/2005 privind regimul finanțărilor din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general, modificată prin O.U.G, nr. 84/2008.
3. Durata de implementare a proiectelor: anul 2018.
4. Regulamentul privind regimul finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activități nonprofit de interes local se poate procura de la sediul Orașului Jimbolia, str. T. Vladimirescu nr. 81, județul Timiș, sau de pe pagina de internet www.jimbolia.ro.
5. Domeniile de activitate, suma totală și sesiunile de depunere a documentațiilor sunt cele prevăzute în Programul anual pentru acordarea de finanțări nerambursabile acordate de la bugetul general al Orașului Jimbolia, pentru anul 2018, și anume 105.000 lei, distribuite după cum urmează:
Activități culturale: 30 mii lei
Activități sportive: 60 mii lei
Asistență socială: 15 mii lei.
6. Data-limită pentru depunerea propunerilor de proiecte la sediul Orașului Jimbolia, str. T. Vladimirescu nr. 81, județul Timiș, codul poștal 305400, este 13 aprilie 2018, ora 12.00, conform Legii nr. 350/2005, art. 20, alin. (1). Documentele vor fi depuse în plic sigilat, cu menționarea pe plic a denumirii proiectului, adresa și numele complet al solicitantului, precum și mențiunea „A nu se deschide înainte de sesiunea de evaluare"; în plicul conținând propunerile de proiecte, documentele vor fi aranjate în ordinea și numărul de exemplare menționate în Regulamentul privind regimul finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activități nonprofit de interes local. Documentele vor fi prezentate atât în format tipărit cât și în format electronic fie pe CD fie transmise pe adresa secretariat@jimbolia.ro.
7. Data în care va avea loc selecționarea și evaluarea proiectelor de către Comisia de evaluare și selecționare constituită prin Dispoziția primarului nr. 226/28.04.2017 privind constituirea Comisiei de evaluare și selecție a proiectelor finanțate de la bugetul local, va fi 17 aprilie 2018, ora 10.00.
8. Secretariatul comisiei de evaluare și selecționare va comunica în scris, la încheierea procedurii de evaluare, selecționare și aprobare a proiectelor prin Hotărâre a Consiliului Local Jimbolia, solicitanților neselecționați motivele neacordării finanțării și celor selecționați nivelul sumelor aprobate în vederea încheierii contractelor.
Persoana de contact: Vasile Pop - secretarul Comisiei de evaluare, telefon 0256/360.770, mobil - 0726.091.551.
(11/216.186)
★
Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Județul Sălaj, Piața 1 Decembrie 1918 nr. 12, Zalău, județul Sălaj, telefon 0260/614120, fax 0260/611097, e-mail: registratura@cjsj.ro.
Anunț de participare în vederea atribuirii contractelor de finanțare nerambursabilă din bugetul județului Sălaj pentru activități nonprofit de interes județean.
Autoritatea finanțatoare: U.A.T. Județul Sălaj;
Cod fiscal: 4494764;
Adresa: Piața 1 Decembrie 1918 nr. 12, Zalău, jud. Sălaj;
Telefon: +40.260.614.120; fax: +40.260.661.097;
E-mail: registratura@cjsj.ro;
Site: www.cjsj.ro.
Obiectul: finanțarea nerambursabilă a unor proiecte/programe de asistență socială susținute de către unitățile de cult și/sau entitățile care acordă asistență socială persoanelor cu nevoi sociale în județul Sălaj, pentru anul 2018.
Procedura aplicată: selecție de proiecte organizată în baza prevederilor Legii nr. 350/2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general și a Hotărârii nr. 10 din 14 februarie 2018 a Consiliului Județean Sălaj privind aprobarea „Ghidului solicitantului în vederea atribuirii contractelor de finanțare nerambursabilă în anul 2018, din bugetul Județului Sălaj, pentru activități nonprofit de interes județean în domeniul asistenței sociale”.
Data-limită pentru depunerea propunerilor de proiecte: 30.03.2018, ora 13.30.
Evaluarea și selecția proiectelor se vor face de către Comisia de evaluare și selecție stabilită prin Dispoziția Președintelui Consiliului Județean Sălaj.
Perioada în care se desfășoară evaluarea și selecția de proiecte: 02.04.2018 - 13.04.2018.
Rezultatul sesiunii de selecție a proiectelor se va publica pe site-ul Consiliului Județean Sălaj, la adresa: http://www.cjsj.ro.
Durata finanțării: anul 2018.
Criteriile și condițiile de acces la fondurile publice sunt cele prevăzute de Legea nr. 350/2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general, iar criteriile specifice de evaluare sunt reglementate de „Ghidul solicitantului în vederea atribuirii contractelor de finanțare nerambursabilă în anul 2018 din bugetul Județului Sălaj pentru activități nonprofit de interes județean în domeniul asistenței sociale” și poate fi consultat pe site-ul Consiliului Județean Sălaj, la adresa: http://www.cjsj.ro/index.php/finantari-nerambursabile-2018.
Anunțul referitor la Programul anual 2018 privind acordarea de finanțări nerambursabile pentru activități de asistență socială a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, nr. 33 din 21.02.2018.
(12/216.180)