1. Informații generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: U.A.T. Comuna Teslui, Str. Unirii nr. 26, com. Teslui, jud Dolj, cod fiscal 4553330 telefon 0251-456.606, fax 0251- 456.606, e-mail: primariatesluidolj@gmail.com, persoană de contact: Drăguț Vlad Gabriel.
2. Informații generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat: licitație prin negociere directă privind concesionare luciu de apă Balta Teslui în suprafață de 27.220 mp și a unei suprafețe de 2780 mp teren aferent acesteia. Terenul este amplasat pe domeniul public, în extravilanul localității Teslui, satul Coșereni tarlaua 28, parcela 1171, jud. Dolj și are acces din DJ 641 și de pe digul aferent bălții.
3. Informații privind documentația de atribuire: documentația de atribuire se află la sediul Primăriei Comunei Teslui, jud. Dolj. Documentația de atribuire se poate obține în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la data depunerii unei cereri scrise la registratura instituției, după achitarea contravalorii taxei documentației de atribuire.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: în urma unei cereri scrise și achitarea taxei pentru obținerea documentației de atribuire, având înscris la explicații contravaloare documentație de atribuire concesiune Balta Teslui.
3.2. Denumirea și adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: documentația de atribuire se obține de la Registratura Primăriei Comunei Teslui, jud. Dolj.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 54/2006: costul documentației de atribuire este de 50 de lei și se poate achita la Casieria Primăriei Teslui sau cu OP în contul RO63TREZ2915006XXX012116.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 12.03.2018, ora 12.00.
4. Informații privind ofertele: ofertele vor fi întocmite conform documentației de atribuire.
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 14.03.2018, ora 10.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: ofertele se depun la Registratura Primăriei Comunei Teslui, jud. Dolj.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: ofertele trebuie depuse în 2 (două) exemplare (original și copie conformă cu originalul).
5. Data șl locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 15.03.2018, ora 10.30.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute șl termenele pentru sesizarea instanței: instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute este Tribunalul Dolj - Secția de Contencios Administrativ și Fiscal situat în Craiova, Str. Brestei nr. 12, jud. Dolj, cod poștal 200581, telefon: 0251/418.612, fax: 0251/419.851, e-mail: tr-dolj@just.ro.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 13.02.2018.
(13/216.020)