1. Informații generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racovița, Calea Custura nr. 53, Racovița, județul Brăila, telefon 0239/698.725, fax 0239/698.791, e-mail: muteisandel@yahoo.com.
2. Informații generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat: concesionare pe o perioadă de 5 ani a spațiului în suprafață de 44,67 mp, amplasat în incinta Dispensarului Uman Racovița, cu destinația de cabinet stomatologic.
3. Informații privind documentația de atribuire:
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentația de atribuire se poate ridica de la sediul Primăriei Comunei Racovița.
3.2. Denumirea și adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: secretariatul Primăriei Comunei Racovița, Calea Custura nr. 53, Comuna Racovița, județul Brăila.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 54/2006: 100 de lei, se poate achita cu numerar la casieria Primăriei Comunei Racovița.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 26.02.2018, ora 15.00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 09.03.2018, ora 10.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria Comunei Racovița, Calea Custura nr. 53, comuna Racovița, județul Brăila.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 09.03.2018, ora 12.00, la sediul Primăriei Comunei Racovița, Calea Custura nr. 53, comuna Racovița, județul Brăila.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalului Brăila, Calea Călărașilor nr. 47, Brăila, jud. Brăila, tel 0239/613370, 0239/612608, e-mail: tr-braila@just.ro.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 13.02.2018.
(9/216.019)
★
1. Informații generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Pietroasa, cu sediul în localitatea Pietroasa, nr. 253, județul Bihor, telefon 0259325817, fax 0259325800, cod fiscal 4641326, e-mail primaria.pietroasa@cjbihor.ro, persoană de contact, Scrofan Alina-Anca - inspector achiziții publice în cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Pietroasa.
2. Informații generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat: spațiul care face obiectul concesiunii este situat în imobilul Bibliotecă comunală-parțial, situat în Pietroasa nr.196, com. Pietroasa, jud. Bihor, în suprafață de 18,83 mp, în vederea desfășurării activității de coafură și alte activități de înfrumusețare.
3. Informații privind documentația de atribuire: conform subpunctelor de mai jos:
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire de la registratura Primăriei Comunei Pietroasa, județul Bihor.
3.2. Denumirea și adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartiment Achiziții Publice din cadrul Primăriei Comunei Pietroasa, localitatea Pietroasa nr. 253, județul Bihor.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 54/2006: 5 lei, sumă care se va achita la casieria Primăriei Comunei Pietroasa.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 05.03.2018, ora 16.00.
4. Informații privind ofertele: conform subpunctelor de mai jos.
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 12.03.2018, ora 14.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria Comunei Pietroasa, cu sediul în comuna Pietroasa nr. 253, jud. Bihor.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 2 exemplare.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 13.03.2018, ora 11.00, în sala de ședințe a Primăriei Comunei Pietroasa, cu sediul în comuna Pietroasa nr. 253, jud. Bihor.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bihor, Secția de Contencios Administrativ, adresa : Parcul Traian nr. 10, Oradea, jud. Bihor, cod poștal: 410033, telefon: 0259414896, 0359432753, fax: 0359432750, e-mail: tribunalulbihor@just.ro, termenul pentru sesizarea instanței fiind de 5 zile de la comunicarea rezultatului.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 13.02.2018.
(10/216.024)
★
1. Informații generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Primăria Bârsești, Principală, Bârsești, județul Vrancea, telefon 0237273410, fax 0237273428, e-mail: primaria_barsesti@yahoo.ro.
2. Informații generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat: concesionarea suprafeței de 43 mp teren tarla 13/1,c 817 înscris în Cartea Funciară nr. 50861, situată în satul Bârsești, jud. Vrancea, în vederea construirii unei case hram. Se va concesiona un bun ce face parte din domeniul public al comunei.
3. Informații privind documentația de atribuire: documentația de atribuire este întocmită în baza Legii nr. 54/2006.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de la Serviciul achiziții publice în baza unei cereri.
3.2. Denumirea și adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul achiziții publice.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 54/2006: taxă participare licitație 200 lei, caiet de sarcini 100 lei.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 14.03.2018, ora 10.00.
4. Informații privind ofertele: ofertele vor fi depuse în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior. În plicul interior se vor afla documentele de calificare, iar pe cel exterior se va indica „Oferta pentru licitația publică din data de 15.03.2018, ora 10.00.”
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 14.03.2018, ora 12.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria Bârsești, com. Bârsești, jud. Vrancea.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: două exemplare (un original și o copie).
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 15.03.2018, ora 10.00.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor, str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, București, e-mail: office@cnsc.ro, tel: +40213104641/+40213104672, fax: +40213104640, +40218900745.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 13.02.2018.
(11/216.014)
★
1. Informații generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Havârna, Strada Principală nr. 79, Havârna, județul Botoșani, telefon 0371/0833077, fax 0766524681, e-mail havarnabotosani@yahoo.com.
2. Informații generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat: suprafața de 110,00 mp teren, amplasat în parcela cadastrală 1320 (parțial) situat în intravilanul satului Havârna, jud. Botoșani, domeniul public al comunei Havârna, județul Botoșani.
3. Informații privind documentația de atribuire: informații privind documentația de atribuire se pot găsi în Caietul de Sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentația se poate obține cu cerere scrisă la sediul Primăriei Comunei Havârna.
3.2. Denumirea și adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria Com. Havârna, satul Havârna, jud. Botoșani, responsabil achiziții publice.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 54/2006: 50 lei, cu lichidități la casieria Primăriei Comunei Havârna.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: data-limită pentru solicitarea clarificărilor este 23.02.2018, ora 12.00.
4. Informații privind ofertele: potrivit documentației de atribuire.
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: data-limită de depunere a ofertelor este 06.03.2018, ora 10.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria Comunei Havârna, satul Havârna, jud. Botoșani, responsabil achiziții publice.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 2 exemplare, din care 1 exemplar original și 1 exemplar copie.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 06.03.2018, ora 11.30, la sediul Primăriei Comunei Havârna, sala de ședințe.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Botoșani, Secția Contencios Administrativ, Botoșani, str. Maxim Gorki, nr.8, județul Botoșani, cod poștal:710171, tel:0231/511739, fax: 0231/531832, e-mail:tr-botosani@just.ro.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 13.02.2018.
(12/216.015)