ANUNȚ SIMPLIFICAT DE INFORMARE PREALABILĂ CU PRIVIRE LA PUBLICAREA ANUNȚULUI DE INTENȚIE ÎN SEAP
Denumirea, adresa, numărul de fax, adresa de e-mail ale autorității contractante și ale biroului de la care se pot obține, după caz, informații suplimentare. În cazul în care urmează să fie atribuit un contract de servicii sau de lucrări, se precizează instituțiile competente și punctele de contact (inclusiv adresa de Internet) de la care se pot obține informații suplimentare cu privire la cadrul legislativ general privind impozitarea, protecția mediului, protecția muncii și condițiile de muncă, aplicabil în locul în care urmează să fie realizată prestația.
După caz, se precizează dacă este vorba de un contract de achiziție publică rezervat atelierelor protejate sau a cărui executare este prevăzută în cadrul unui program de angajare protejată.
În cazul achiziției de lucrări: natura și dimensiunea lucrărilor; locul de execuție; dacă lucrarea este divizată în mai multe loturi, caracteristicile esențiale ale respectivelor loturi; dacă este posibil, estimarea costurilor pe care le implică lucrările în cauză; numărul (numerele) de referință din nomenclatură.
În cazul achziției de produse: natura și cantitatea sau valoarea produselor care urmează să fie furnizate; numărul (numerele) de referință din nomenclatură;
În cazul achiziției de servicii: valoarea totală estimată a achizițiilor în fiecare din categoriile de servicii prevăzute în anexa 2A; numărul (numerele) de referință din nomenclatură;
Date provizorii prevăzute pentru inițierea procedurilor de atribuire a contractului sau a contractelor, în cazul contractelor de servicii specificându-se categoria în care se încadrează fiecare;
După caz, se precizează dacă urmează să fie încheiat un acord-cadru.
După caz, alte informații,
Data transmiterii spre publicare a anunțului de intenție sau, după caz, data transmiterii spre publicare a anunțului simplificat de informare prealabilă
Se precizează dacă contractul intra sub incidența Acordului OMC (numai în cazul anunțurilor transmise spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene).
Denumirea, adresa, numărul de telefon și de fax, adresa de e-mail, ale autorității contractante.
După caz, se precizează dacă este vorba de un contract de achiziție publică rezervat atelierelor protejate sau a cărui executare este prevăzută în cadrul unui program de angajare protejată.
3.
(a) Procedura de atribuire aleasă;
(b) După caz, motivul recurgerii la procedura accelerată (în cazul licitației restrânse și negocierii);
(c) După caz, se precizează dacă urmează să fie încheiat de un acord-cadru;
(d) După caz, se precizează dacă urmează să fie utilizat un sistem dinamic de achiziție;
(e) După caz, se precizează dacă urmează să fie aplicată o licitație electronică [conform prevederilor de la art. 161 lit. a)];
Forma contractului.
După caz, locul execuției lucrărilor, locul de livrare a produselor sau locul prestării serviciilor.
(a) Pentru achiziția de lucrări:
natura și dimensiunea lucrărilor, caracteristicile generale ale lucrării; se precizează, dacă este cazul, opțiunea de achiziționare a unor lucrări noi similare și, dacă se cunoaște, calendarul provizoriu pentru recurgerea la aceste opțiuni, precum și numărul de reînnoiri posibile; în cazul în care contractul este divizat în mai multe loturi, dimensiunea respectivelor loturi; numărul (numerele) de referință din nomenclatură,
informații privind obiectivul lucrării sau contractului, în cazul în care acesta implică și proiectare,
în cazul unui acord-cadru, se precizează durata prevăzută a acordului-cadru, valoarea totală estimată a lucrărilor care urmează a se executa pe durata acordului-cadru, precum și, în măsura în care este posibil, valoarea individuală și frecvența contractelor care urmează să fie atribuite.
(b) Pentru achiziția de produse:
natura produselor care urmează să fie furnizate precizând totodată dacă achiziționarea se va realiza prin cumpărare, cumpărare în rate, închiriere leasing sau orice combinație a acestora; cantitatea de produse care trebuie furnizată; se precizează, dacă este cazul, opțiunea de achiziționare a unor cantități suplimentare și, dacă se cunoaște, calendarul provizoriu pentru recurgerea la aceste opțiuni, precum și numărul de reînnoiri posibile; numărul (numerele) de referință din nomenclatură,
în cazul contractelor cu caracter de regularitate sau care pot fi reînnoite în decursul unei anumite perioade, se precizează, dacă se cunoaște, calendarul atribuirii contractelor ulterioare,
în cazul unui acord-cadru, se precizează durata prevăzută a acorduluicadru, valoarea totală estimată a produselor care urmează a se livra pe durata acordului-cadru, precum și, în măsura în care este posibil, valoarea individuală și frecvența contractelor care urmează să fie atribuite.
(c) Pentru achiziția de servicii:
categoria și descrierea serviciului; numărul (numerele) de referință din nomenclatură; cantitatea serviciilor care trebuie prestate; se precizează, dacă este cazul, opțiunea de achiziționare a unor servicii noi similare și, dacă se cunoaște, calendarul provizoriu pentru recurgerea la aceste opțiuni, precum și numărul de reînnoiri posibile,
în cazul contractelor cu caracter de regularitate sau care pot fi reînnoite în decursul unei anumite perioade, se precizează, dacă se cunoaște. calendarul atribuirii contractelor ulterioare,
în cazul unui acord-cadru, se precizează durata prevăzută a acordului-cadru, valoarea totală estimata a prestărilor pe durata acordului-cadru, precum și, în măsura în care este posibil, valoarea individuala și frecvența contractelor care urmează să fie atribuite.
se precizează dacă prestarea serviciului este rezervată, în temeiul unor acte normative, unei profesii specifice (se indica actele normative respective),
se precizează dacă persoanele juridice trebuie să indice numele și calificările profesionale ale personalului responsabil cu prestarea serviciului.
În cazul în care contractele sunt divizate în loturi, se precizează posibilitatea operatorilor economici de a depune oferte pentru unul, mai multe sau toate loturile.
Termenul de finalizare sau durata contractului de lucrări/furnizare/servicii. În cazul în care este posibil, termenul la care încep lucrările, la care sunt livrate produsele sau, după caz, la care sunt prestate serviciile.
Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative.
Dacă este cazul, condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului.
În cazul licitației deschise:
(a) denumirea, adresa, numărul de telefon și de fax și adresa de e-mail a biroului de la care se poate solicita documentația de atribuire (caietul de sarcini și orice alte documentele suplimentare);
(b) după caz, termenul de transmitere a respectivei solicitări;
(c) după caz, costul și condițiile de plată în vederea obținerii respectivei documentații;
12.
(a) Termenul de primire a ofertelor sau a ofertelor orientative, în cazul în care este utilizat un sistem de achiziție dinamic (licitație deschisa);
(b) În cazul licitației restrânse sau negocierii, data limită de primire a cererilor de participare;
(c) Adresa la care trebuie transmise;
(d) Limba sau limbile în care trebuie redactate.
În cazul licitației deschise:
(a) persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor;
(b) data, ora și locul deschiderii ofertelor.
Dacă este cazul, garanțiile solicitate.
Modalități principale de finanțare și de plata și/sau referiri la prevederile care Ic reglementează.
După caz, forma juridică în care trebuie să o ia asocierea grupului de operatori economici cărora li s-a atribuit contractul.
Criterii de calificare/selecție privind situația personală a operatorilor economici care pot atrage după sine excluderea acestora din urmă, precum și informațiile/documentele prin aceștia dovedesc faptul că nu se încadrează în cazurile ce justifică excluderea. Criterii de calificare/selecție privind situația economica – financiară precum și capacitatea tehnică și profesională, a operatorului economic; informații/documente pe care trebuie să le prezinte operatorul economic pentru evaluarea capacităților minime cu caracter economic și tehnic, dacă acestea au fost impuse. Nivelul (nivelurile) specific(e) minim(e) al capacităților impuse.
Pentru acordul-cadru: numărul sau, după caz, numărul maxim de operatori economici cu care se va încheia acordul-cadru, durata acordului-cadru, precizând, dacă este cazul, motivele care justifică o durată a acordului-cadru mai lungă de patru ani.
Pentru dialogul competitiv și negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, se precizează, dacă este cazul, derularea în mai multe etape succesive, pentru a reduce în mod progresiv numărul de soluții care urmează să fie discutate sau de oferte care urmează să fie negociate.
Pentru licitația restrânsă, dialogul competitiv și negocierea cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, în cazul în care se recurge la opțiunea de reducere a numărului de candidați care vor fi invitați să prezinte o ofertă, sa participe la consultări sau să negocieze: numărul minim și, după caz, numărul maxim propus de candidați și criteriile obiective care urmează să se aplice pentru a selecta respectivul număr de candidați.
Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă.
După caz, denumirea și adresa operatorilor economici deja selectați de autoritatea contractantă (negociere).
Criteriul de atribuire a contractului: „prețul cel mai scăzut“ sau „oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico-economic“. Factorii de evaluare în cazul utilizării criteriului „oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico-economic“, precum și ponderea lor, se precizează doar în cazul în care nu figurează în documentația de atribuire sau, în cazul aplicării dialogului competitiv sau negocierii, în documentația descriptivă.
Denumirea și adresa organismului competent de rezolvare a contestațiilor. Informații exacte privind termenele de depunere a contestației și, după caz, denumirea, adresa, numărul de telefon, numărul de fax și adresa de c-mail a biroului de la care se pot obține aceste informații.
Data publicării anunțului de intenție sau, după caz, precizarea că nu a foat publicat un astfel de anunț,
Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare.
Se precizează dacă contractul intră sub incidența Acordului OMC (numai în cazul anunțurilor transmise spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene).
ANUNȚUL SIMPLIFICAT DE PARTICIPARE LA UN CONTRACT DE ACHIZIȚII PUBLICE ÎN CADRUL UNUI SISTEM DE ACHIZIȚIE DINAMIC
Denumirea și adresa autorității contractante.
Procedura de atribuire aplicată. În cazul aplicării procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare, se prezintă motivele justificative.
Contractul de lucrări: natura și dimensiunea prestațiilor, caracteristicile generale ale lucrării.
Contractul de furnizare: natura și cantitatea produselor furnizate, după caz, pe furnizor; numărul de referință din nomenclatură.
Contracte de servicii: categoria și descrierea serviciului; numărul de referință din nomenclatură; cantitatea de servicii achiziționate.
Data atribuirii contractului de achiziție publică.
Criteriul de atribuire a contractului de achiziție publică.
Numărul de oferte primite.
Denumirea și adresa ofertantului/ofertanților câștigător/câștigători.
Prețul sau gama prețurilor plătite.
Valoarea ofertei celei mai ridicate și a ofertei celei mai scăzute luate în considerare în vederea atribuirii contractului de achiziții publice.
Daca este cazul, valoarea și partea din contract care urmează sa fie subcontractată.
Data publicării anunțului de participare
Data transmiterii spre publicare a anunțului de atribuire.
Denumirea și adresa organismului competent de rezolvare a contestațiilor. Informații exacte privind termenele de depunere a contestației și, după caz, denumirea, adresa, numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail a biroului de la care se pot obține aceste informații.