Mari firme de publicitate din Romania acuza Ministerul Dezvoltarii Rurale, condus de Elena Udrea, ca va da peste cap toata piata panourilor stradale prin noile reglementari pe care le pregateste.
Este vorba de “Regulamentul pentru autorizarea, construirea si amplasarea firmelor si reclamelor publicitare”, care a fost transformat de MDRT in “Regulamentul cadru pentru amplasarea de publicitate in municipii si orase”. Acest proiect a cazut la vot intr-o sedinta a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, dar a fost preluat si extins la nivel national de Ministerul Dezvoltarii. Publicat pe site-ul institutiei ca ordin, acesta a fost trimis tuturor primariilor si urmeaza sa fie aprobat printr-o Hotarare de Guvern. Marile firme de publicitate sustin ca, prin aceasta initiativa, ministrul Elena Udrea nu doreste sa faca ordine, ci sa controleze intreaga piata de publicitate prin Inspectia de Stat in Constructii, care, recent, a trecut in subordinea MDRT. La randul sau, Asociatia Municipiilor din Romania considera ca ordinul ministrului Dezvoltarii Regionale si Turismului ar incalca mai multe prevederi legale.
Normele de la Bucuresti, valabile in toate orasele.
Sursa: www.gandul.info