Ordinul 53/2001 privind modificarea Regulamentului de organizare si functionare al Agentiei Nationale de Integritate, aprobat prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Integritate nr. 340/2010 a fost publicat in M. Of. 146/2011. Acest act normativ produce modificari si completari in Ordinul 340/2010 la articolele:  Art. 16, Art. 29 din Anexa si Sectiunea 1.

 Timp de 14 zile puteti testa GRATUIT tot continutul Bibliotecii Legislative Legalis 2.0. Legislatie consolidata, Jurisprudenta romaneasca si europeana, Doctrina, Reviste online, Bibliografie

Prezentam modificarile si completarile aduse de Ordinul 53/2011 in continutul Ordinului 340/2010, asa cum pot fi acestea vizualizate in Biblioteca Legislativa Legalis 2.0:

„…. Art. 16

În cadrul numărului maxim de posturi aprobat, în structura Agenţiei se organizează şi funcţionează cabinetul preşedintelui, cu statut de compartiment distinct, cu activitate permanentă.

modificat de
Ordin nr. 53/2011 – privind modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale de Integritate, aprobat prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Integritate nr. 340/2010 din 31 ianuarie 2011, M. Of. 146/2011;

….”

„….Art. 29

(1) Principalele atribuţii şi responsabilităţi ale secretarului general sunt următoarele:

a) coordonează buna funcţionare a compartimentelor şi activităţilor cu caracter funcţional din cadrul Agenţiei şi asigură legătura operativă dintre preşedinte, vicepreşedinte şi conducătorii tuturor direcţiilor (generale) şi celelalte compartimente din Agenţie;

b) participă la elaborarea şi avizarea actelor normative care privesc activitatea Agenţiei;

c) urmăreşte şi asigură ducerea la îndeplinire a atribuţiilor ce revin Agenţiei;

d) monitorizează şi controlează elaborarea raportărilor periodice prevăzute de reglementările în vigoare;

e) coordonează activitatea de elaborare a politicilor de personal din cadrul direcţiilor (generale) şi celorlalte compartimente şi principiile directoare pentru managementul de personal din cadrul compartimentelor;

f) reprezintă Agenţia, pe baza împuternicirii date de preşedinte, în faţa autorităţilor şi instituţiilor publice, persoanelor juridice de drept privat şi a persoanelor fizice;

g) colaborează cu secretarii generali din celelalte autorităţi ale administraţiei publice centrale, în probleme de interes comun;

h) urmăreşte modul în care este primită şi distribuită corespondenţa cabinetului preşedintelui;

i) aprobă graficul concediilor de odihnă pentru personalul din cadrul Agenţiei;

j) aprobă orele suplimentare efectuate, la propunerea structurilor din Agenţie;

k) asigură utilizarea cu eficienţă a creditelor bugetare primite şi integritatea patrimoniului Agenţiei;

l) coordonează activitatea de perfecţionare a personalului din cadrul Agenţiei;

m) coordonează procesul de monitorizare şi evaluare a politicilor publice elaborate de Agenţie;

n) asigură realizarea de către direcţiile (generale) pe care le coordonează a sarcinilor primite din partea preşedintelui şi a vicepreşedintelui;

o) cu sprijinul cabinetelor demnitarilor, organizează şi urmăreşte modul de rezolvare a audienţelor cetăţenilor, în conformitate cu legislaţia în vigoare;

o) cu sprijinul cabinetului preşedintelui, organizează şi urmăreşte modul de rezolvare a audienţelor cetăţenilor, în conformitate cu legislaţia în vigoare;

p) avizează anunţurile pentru concursurile organizate în cadrul aparatului propriu al Agenţiei, în vederea publicării lor în presă;

q) evaluează performanţele profesionale individuale ale funcţionarilor publici care ocupă funcţii de conducere de nivel imediat inferior funcţiei de secretar general;

r) îndeplineşte şi alte însărcinări prevăzute de lege, regulamentul de organizare şi funcţionare ori încredinţate de preşedinte şi vicepreşedinte.

(2) Secretarul general are următoarele atribuţii comune:

a) îndrumă şi urmăreşte activitatea direcţiilor/serviciilor/compartimentelor coordonate şi avizează regulamentul de organizare şi funcţionare sub aspectele referitoare la acestea;

b) stabileşte obiectivele individuale ale directorilor/şefilor de serviciu ai structurilor coordonate;

c) urmăreşte realizarea sarcinilor direcţiilor din subordine şi ia măsuri operative pentru îndeplinirea lor;

d) analizează periodic activitatea direcţiilor/serviciilor/compartimentelor pe care le coordonează, ia măsuri sau face propuneri pentru îmbunătăţirea acesteia;

e) avizează răspunsurile la punctele de vedere solicitate Agenţiei;

f) avizează toate proiectele de ordin în domeniul carierei funcţionarului public ale preşedintelui Agenţiei;

g) asigură resursele şi logistica pentru realizarea sarcinilor primite din partea preşedintelui şi a vicepreşedintelui de către direcţiile/serviciile/compartimentele pe care le coordonează;

h) avizează protocoalele încheiate între Agenţie şi alte instituţii;

i) avizează diverse tipuri de corespondenţă între direcţiile din subordine sau între acestea şi alte instituţii sau autorităţi publice.

(3) În situaţia în care, din orice motive, atribuţiile curente ale funcţiilor de preşedinte şi vicepreşedinte ai Agenţiei nu pot fi exercitate, cu excepţia situaţiei în care preşedintele şi vicepreşedintele Agenţiei sunt suspendaţi din funcţie, secretarul general va exercita aceste atribuţii.

(4) În situaţia în care funcţia de preşedinte al Agenţiei este vacantă, precum şi în orice alte cazuri în care preşedintele se află în imposibilitate de a-şi exercita funcţia, calitatea de ordonator principal de credite este exercitată de vicepreşedintele Agenţiei sau de secretarul general al Agenţiei.

(5) Secretarul general are atribuţii pe linia reprezentării Agenţiei în acţiuni interne sau externe privind:

a) participarea, din dispoziţia preşedintelui sau a vicepreşedintelui Agenţiei, la întâlniri şi negocieri cu diverse instituţii/organizaţii;

b) participarea, din dispoziţia preşedintelui sau a vicepreşedintelui Agenţiei, la conferinţe, congrese, simpozioane etc.;

c) participarea, din dispoziţia preşedintelui sau a vicepreşedintelui Agenţiei, la negocieri cu diverse instituţii pe linia sarcinilor specifice ale direcţiilor.

modificat de
Ordin nr. 53/2011 – privind modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale de Integritate, aprobat prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Integritate nr. 340/2010 din 31 ianuarie 2011, M. Of. 146/2011;

…..”

„…… SECŢIUNEA 1
Cabinetul preşedintelui

Art. 31
Principalele atribuţii:

a) înregistrează corespondenţa primită;

b) organizează pregătirea şi prezentarea corespondenţei adresate conducerii;

c) urmăreşte soluţionarea şi prezentarea documentelor la termen de către structurile Agenţiei;

d) ţine evidenţa şi transmite conducerii solicitările de audienţe, întâlniri de lucru şi asigură programarea acestora;

e) coordonează activitatea privind expedierea corespondenţei, în colaborare cu Registratura generală;

f) asigură evidenţa, folosirea şi păstrarea ştampilelor conducerii, conform prevederilor legale;

g) păstrează şi ţine evidenţa ordinelor emise de către preşedintele Agenţiei;

h) ţine evidenţa delegaţiilor efectuate de către personalul Agenţiei;

i) asigură legăturile telefonice cu conducerea Agenţiei, prin centrala telefonică de care dispune aceasta;

j) elaborează documentele specifice cabinetului;

k) gestionează agenda de lucru a conducerii;

l) exercită orice alte atribuţii dispuse de către conducerea Agenţiei.

modificat de
Ordin nr. 53/2011 – privind modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Agenţiei Naţionale de Integritate, aprobat prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Integritate nr. 340/2010 din 31 ianuarie 2011, M. Of. 146/2011;

Timp de 14 zile puteti testa GRATUIT tot continutul Bibliotecii Legislative Legalis 2.0. Legislatie consolidata, Jurisprudenta romaneasca si europeana, Doctrina, Reviste online, Bibliografie